Frequently Asked Question

Status bekijken van jouw ticket(s)
bijgewerkt op 4 maand(en) geleden

Toegang tot het ticketsysteem

Je kunt toegang krijgen tot ons ticketsysteem en de voortgang en status bekijken van jouw ticket door gebruik te maken van de functie 'controleer ticketstatus'. Je dient de volgende gegevens op te geven:

 - Jouw e-mailadres waarmee je contact met ons hebt opgenomen.
 - Het ticketnummer, inclusief de 'T', maar zonder '#' teken.

Account aanmaken

Je hebt ook de mogelijkheid om een account aan te maken met hetzelfde e-mailadres via de volgende link: https://customerservices.avetica.nl/account.php?do=create.
Hierdoor krijg je toegang tot extra functies, zoals:

  • Het bekijken van alle lopende tickets
  • Het raadplegen van gesloten tickets

Let op

In bepaalde gevallen is het nodig om eerst in te loggen en daarna uit te loggen. Daarnaast kan het voorkomen dat de verificatie-e-mail in de SPAM-box belandt. Na deze stappen kun je ook eenvoudig een e-mail sturen vanaf hetzelfde e-mailadres; het ticket zal dan automatisch aan dit account worden gekoppeld. De tickets die tot nu toe zijn ingediend met het huidige e-mailadres worden weergegeven.

Alle tickets bekijken van jouw organisatie

Hier zitten kosten aan verbonden 1 uur à €105,- excl.

Indien je de tickets wilt bekijken van iedereen die niet is gekoppeld aan dit e-mailadres, laat het ons dan weten via een nieuwe ticket. In dat geval kunnen wij een organisatie aanmaken in ons ticketsysteem. Alle tickets ingediend onder het domein ''@domein'' zullen aan deze organisatie worden gekoppeld. Hierdoor krijg je de mogelijkheid om alle tickets te zien, bijvoorbeeld de lopende en gesloten tickets.

Bovendien kan er een configuratie worden ingesteld waarbij één specifieke persoon/e-mailadres gemachtigd is om alle tickets van iedereen in te zien. Dit kan echter alleen worden gerealiseerd als Avetica een organisatie aanmaakt en iedereen aan deze organisatie toevoegt.

Je hebt de optie om een account aan te maken met het e-mailadres waarmee je al contact hebt opgenomen met Avetica. Alternatief kun je ook een geheel nieuw e-mailadres gebruiken. Op deze manier kunnen meerdere collega's inloggen via het ticketsysteem in plaats van e-mails te sturen.

Een ogenblik geduld!

Een moment geduld alstublieft...